Būsim skaistas rudenī

Rudens atkal apglezno Latviju. Pēc krāšņās vasaras ir pienācis laiks arī mums parūpēties par savu izskatu. Esam pilnu krūti baudījuši vasaru – sauli, sāļu jūras ūdeni, siltu lietu un daudz, daudz svaiga gaisa. Esam saujām ēduši zemenes, avenes un mellenes, kraukšķinājuši salātu lapas un baudījuši pašmāju tomātus un gurķus. Daudz no visa baudītā ir liels ieguldījums mūsu veselībā, līdz ar to – arī ādā. Taču nereti nenovērtējam, cik patiesībā daudz ļaunuma vasarā nodara saule. Zem zeltaini nosauļotās ādas ir parādījušies pigmentācijas plankumi, klāt nākušas sīkas krunciņas, jauniešiem ar problemātisku ādu vērojami saasinājumi.

Bieži ādas stāvoklis rudenī pasliktinās. Fizioloģiskie procesi šajā laikā mainās: daži paātrinās, daži palēninās. Saules ietekme samazinās, organisms nekavējoties reaģē uz to, gala rezultātā rudenī var novērot ne tikai paaugstinātu miegainību, bet izmaiņas ādas kopšanā kļūst acīmredzamas.

Vieglas tekstūras krēmu nomainām pret vairāk barojošu. Noteikti nevajadzētu aizmirst par nakts krēmu, kas lieliski atjaunos hidrolipīdu aizsargslāni un sargās ādu no zemās temperatūras. Nakts krēmi ir paredzēti, lai barotu dziļākos ādas slāņus un kompensētu mitruma zudumu.

Ļaujieties krēmu un masku daudzveidībai un burvībai! Gatavojoties rudens sezonai ādu vajadzētu barot un aizsargāt, lai veicinātu ādas gludumu un elastību.

Mary Cohr iesaka:

Pot%20NutrizenNUTRIZEN COMFORT CREAM

Barojošs krēms sausai ādai ar Omega 3, 6, 9, kas piešķir ādai komforta sajūtu un elastīgumu. Lotusa ekstrakts padara ādu maigu.

Lietošana: uzklāt uz attīrītas sejas ādas no rīta un vakarā.

     NUTRIZEN COMFORT CREAM


Masq%20NutrizenNUTRIZEN MASK

Barojoša essenču maska ādas komforta atgūšanai. Sastāvā esošais Šī (Shea) sviests un lotosa ekstrakts nodrošina sejas ādas komfortu, savukārt, lavandas, rozmarīna un salvijas ēteriskās eļļas piešķir ādai mirdzumu, nodrošinot to ar enerģiju, kas ir nepieciešama, lai atjaunotu ādas šūnas.

Lietošana: uzklāt biezu maskas kārtu uz attīrītas  sejas ādas, izņemot acu kontūru. Ļaut iedarboties 10 min. Noņemt masku ar mitru cimdiņu vai vates plāksnīti. Ieteicams lietot 1-2 reizes nedēļā.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s